Před vytvořením příspěvku musíte být přihlášeni.

Pokec

Stránky:První«2829303132

tak teda děvčata nevím, co s tím eshopem. Stále se nikdo neozval 🙁 už sem jim psala několik emailů na české, jeden na anglické, a dva  na německé zákaznické centrum a stále nic - jen automatická odpověď z německého "ozveme se vám". kdyby to bylo něco za pár korun, tak mávnu rukou, ale ten vatelín nejlevnější nebyl a vypadá jak vypadá 🙁

Whitehorse, a co píší ve všeobecných obchodních podmínkách o reklamaci? Normálně by tam měl být uveden způsob uplatnění reklamace...

@trinity

"Pokud byste zjistili, že zboží není v pořádku, můžete ho u nás samozřejmě reklamovat.

Ozvěte se v této souvislosti našemu zákaznickému servisu, který Vaši žádost ochotně a svědomitě vyřeší."

no..takže asi tak ... bohužel si už 10 dní hrají na mrtvého brouka 🙁

 

 

Jo, tak to mají stejné jako u tissus.net . Zkoušela jste tam volat? Francouzi mají uvedené telefonní číslo (pod kontaktním formulářem) a pak ještě ve VOP v části o stornu. V českých VOP jsme ho našla jen v části o stornu. Že je české usuzuji z předvolby +420. Potom už fakt nevím, co s tím... Poslat na vlastní náklady zpět do Německa???

fabfab GmbH
Osterbrooksweg 35-45
D - 22869 Schenefeld
T: +420 (0)225 985 771
F: +49 (0)40 - 771 880 61
E-Mail: kontakt [at] latka.cz

Díky vám jsem v obchodních podmínkách zjistila, že pokud si objednám látku přes 5 metrů, tak mi může přijít ve víc částech. Takže jsem se dodatečně vyděsila, že mi těch 7,5 m na závěsy mohlo přijít ve víc částech.

@trinity zkusila jsem volat dnes, po cca minutě vyzvánění s příšernou hlasitou hudbou se ozval záznamník nejdřív v němčině a pak v angličtině. jako vím jedno - latka.cz je asi jeden z nejhorších eshopů na reklamaci a nechápu, proč tam dávají vůbec nějaké kontakty na české zákaznické centrum. rovnou mají napsat "polibte nám ..." (pardon) a vyšlo by to nejspíš nastejno. jsou to skoro 2 týdny co se s nimi snažím spojit a dohodnout se na té reklamaci. Poslat to na vlastní náklady sice jde, ale nemám ani tu jistotu, že si to a)převezmou b)skutečně vrátí peníze.

nevím, zda je to až ted, ale většinou jak píšete jste problém neměly, tak sem si nejspíš toho černého Petra vytáhla já.

A taky mně překvapilo, že nad 5m mohou případně poslat i v částech.

@whitehorse To je mi opravdu líto, bohužel už mě nic nenapadá, jak by se to dalo řešit. Já bych stejně jako vy neměla důvěru k poslání na vlastní náklady do Německa, zvlášť když tomu nepředchází žádná domluva s oddělením reklamací (tj. dostat se do situace, kdy nemáte ani látku, ani peníze a ještě jste zaplatila náklady na poslání). Nevím, jestli pořád platí, že má prodejce 30 dní na vyřízení reklamace (tj. uznání nebo odmítnutí). Dostala jste nějaký potvrzovací email s kopií Vámi zaslané zprávy (reklamace)? Vím, že některé stránky zasílají kopii zprávy z formuláře na emailovou adresu. Myslím, že já takové emaily ale od tissus.net nemám. S takovým emailem byste se pak mohla obrátit na ČOI... Obrátit se na ně můžete tak jako tak, třeba Vám něco poradí.

Dost mě překvapuje ten diametrální rozdíl mezi českou a francouzskou verzí. Myslela jsem, že ta česká bude na vyšší úrovni (větší základna švadlenek). Možná ale nemají takové obraty, protože je v ČR velké množství galanterií, zatímco ve Francii je šití okrajový koníček, ale vzhledem k víc jak šestinásobnému počtu obyvatel se mohou dostat na zajímavé zisky (a tudíž je v jejich zájmu mít funkční oddělení reklamací). Dnes mi přišla nová látka, kterou jsem reklamovala v pátek 12.10., expedováno z Německa, takže když se chce, tak to jde a reklamace opravdu řeší obratem.

@trinity z německého došlo jedině:

"##- Bitte geben Sie Ihre Antwort über dieser Zeile ein. -##

Lieber Kunde,

vielen Dank, wir haben Ihre Mail erhalten.

Ihr Kundenbetreuer wird sich schnellstmöglich mit Ihnen in Verbindung setzen.

Gerne können Sie vorab in unseren FAQ schauen, ob Ihre Frage hier bereits beantwortet wird: https://www.stoffe.de/about/faq.htm

Herzliche Grüße
Ihr Stoffe.de Team"

spíš to beru jako zkušenost, která může pomoci i jiným. zkusím vatelín vytřepat a budu doufat, že ten nepořádek z toho dostanu a nebude to dělat zle. Lhůta je tam psaná těch 30 dní taky, ale vzhledem k tomu, že se po 2 týdnech ani neobtěžovali ozvat zpět, tak si myslím, že i to je mi k ...

A myslím, že o zákazníky z ČR nemají zase takový zájem (možná větší náklady a menší zisk) - první reklamaci jsem posílala 5.10. na CZ a AJ verzi zákaznického centra, na DE centrum 10.10.. Takže díky moc za zkušenosti všem.

Nefunkční reklamační - zákaznické centrum by nejspíš bylo zajímavé i pro ČOI, ale nevím, zda mám ještě chut vůbec něco řešit. Maximálně jako upozornění pro všechny - dovolat se nedá, záznamník kam to přeplo chce vzkaz, někdo zavolal zpět na číslo, co jsem zanechala a mluvil anglicky s tím, že oni jsou jen správce stránek a nemají s nimi nic společného (aspon co sem z angličtiny, kde ve větách byly výpadky) pochopila.

Možná by vám pomohli tady: https://evropskyspotrebitel.cz/nakupy-v-eu/jak-reklamovat-zbozi-zakoupene-v-eu-letak-esc/

 

Holky diky moc vsem za rady, dnes se mi (konecne) ozvali s omluvou za pozdni odpoved a email v anglictine (ze cesky neumi) a uznali, ze to vypada hrozne a zasilaji kompenzaci.

Tak i já jdu s kůží na trh a to doslova, i když jen v umělé podobě. Dceři jsem před 2 roky slibovala bílý kožíšek z falešné kožešiny, na který se z nedostatku času před prodlouženou nedostalo a pak nebylo proč ho sit. Až teď se na něj zase dostal prostor a své využití bude mít az půjde dcera na maturitní ples.

Materiál falešná kozesina, zateplená vatelinem, aby v něm bylo alespoň trošku teplo. Oproti střihu na dcerino přání přidaná i kapuce (pripnuta na patentky), zapínání kozisku na patenty.

Nahrané soubory:
Stránky:První«2829303132