Pokec
Okomentováno od whitehorse v 10.10.2018, 06:16Nevím do kterého vlákna to zařadit, tak snad to nebud evadit tady.
Holky, jaké máte zkušenosti s reklamacemi na latka.cz?
V pátek mi přišel od nich balík, bylo tam něco, co není v pořádku, ale české zákaznické centrum mi odepsalo, že nefungují a mám kontaktovat německé nebo anglické a od tam přišla odpověd, že mají technické problémy. Bylo to už v pátek před polednem, české jsem zkoušela včera a stále nic a na to anglické nemám znovu ani chuť psát. Celkem mně to dost zklamalo, že je takovéhle chování v byznyse možné. Jakým způsobem je ještě kontaktovat, netušíte?
Nevím do kterého vlákna to zařadit, tak snad to nebud evadit tady.
Holky, jaké máte zkušenosti s reklamacemi na latka.cz?
V pátek mi přišel od nich balík, bylo tam něco, co není v pořádku, ale české zákaznické centrum mi odepsalo, že nefungují a mám kontaktovat německé nebo anglické a od tam přišla odpověd, že mají technické problémy. Bylo to už v pátek před polednem, české jsem zkoušela včera a stále nic a na to anglické nemám znovu ani chuť psát. Celkem mně to dost zklamalo, že je takovéhle chování v byznyse možné. Jakým způsobem je ještě kontaktovat, netušíte?
Okomentováno od Sarka B. v 10.10.2018, 07:35Mě jednou chyběla v objednávce jedna látka (na faktuře byla psaná), myslela jsem si, že je to marné nahánět, že mi nikdo neuvěří. České zákaznické mě odkazálo na německé a tam to okamžitě vyřešili a chybějící látku obratem zaslalali. Lépe asi psát na německé vzhledem k tomu, že i látky posílají z Německa
Mě jednou chyběla v objednávce jedna látka (na faktuře byla psaná), myslela jsem si, že je to marné nahánět, že mi nikdo neuvěří. České zákaznické mě odkazálo na německé a tam to okamžitě vyřešili a chybějící látku obratem zaslalali. Lépe asi psát na německé vzhledem k tomu, že i látky posílají z Německa
Okomentováno od whitehorse v 10.10.2018, 07:49bohužel německy neumím, takže vytvořit nějaký dopis v němčině je nad mé síly a překladače jsou ne zrovna ideální řešení, proto sem volila to anglické. Obvzlášt když na to bylo v mailu z českého upozorněno, že se může psát na anglické nebo německé.
ale nereagovalo ani to anglické. takže mně tento přístup hodně zklamal. v tom případě by neměli uvádět kontakt na anglické, které nic neřeší a navíc aby zákazník, který nakupuje v česku-na českém eshopu musel psát v cizím jazyce kdo ví kam.
bohužel německy neumím, takže vytvořit nějaký dopis v němčině je nad mé síly a překladače jsou ne zrovna ideální řešení, proto sem volila to anglické. Obvzlášt když na to bylo v mailu z českého upozorněno, že se může psát na anglické nebo německé.
ale nereagovalo ani to anglické. takže mně tento přístup hodně zklamal. v tom případě by neměli uvádět kontakt na anglické, které nic neřeší a navíc aby zákazník, který nakupuje v česku-na českém eshopu musel psát v cizím jazyce kdo ví kam.
Okomentováno od Sarka B. v 10.10.2018, 08:03To je bohužel zvláštní, taky mě to překvapilo, že česká podpora nic neřeší. Na Německé jsem psala anglicky a nebyl s tím problém.
To je bohužel zvláštní, taky mě to překvapilo, že česká podpora nic neřeší. Na Německé jsem psala anglicky a nebyl s tím problém.
Okomentováno od whitehorse v 10.10.2018, 08:51zkusím tedy poslat ten mail anglicky i na to německé. děkuji.
zkusím tedy poslat ten mail anglicky i na to německé. děkuji.
Okomentováno od whitehorse v 12.10.2018, 08:43@Sarka B. za jak dlouho se vám ozvali z toho německého centra? přišla mi jen automatická odpověd o přijetí emailu, ale tímto to skončilo. je teda šílený, že týden se člověk s nimi snaží domluvit na reklamaci/kompenzaci za nekvalitní materiál, a odpovědi se nedočká. Myslím, že tímto moje nákupy na latka.cz končí. Když české a anglické centrum vůbec nefunguje a německé nereaguje, tak si neumím představit z nich "vyrazit" peníze za případné vrácení látek.
Ale hlavně že mi poslali slevový kupon pro věrného zákazníka.
@Sarka B. za jak dlouho se vám ozvali z toho německého centra? přišla mi jen automatická odpověd o přijetí emailu, ale tímto to skončilo. je teda šílený, že týden se člověk s nimi snaží domluvit na reklamaci/kompenzaci za nekvalitní materiál, a odpovědi se nedočká. Myslím, že tímto moje nákupy na latka.cz končí. Když české a anglické centrum vůbec nefunguje a německé nereaguje, tak si neumím představit z nich "vyrazit" peníze za případné vrácení látek.
Ale hlavně že mi poslali slevový kupon pro věrného zákazníka.
Okomentováno od Sarka B. v 12.10.2018, 10:57Koukám do mailu a řádově za 4 hodiny po tom co dorazila ta automatická odpověď. Ale slevový kupon mi nikdy neposlali 🙂
Koukám do mailu a řádově za 4 hodiny po tom co dorazila ta automatická odpověď. Ale slevový kupon mi nikdy neposlali 🙂
Okomentováno od whitehorse v 12.10.2018, 13:35@Sarka B. díky moc. no, já čekám už více jak 2 dny a pořád nic 🙁
ten slevový kupon byl ještě předtím, než se se je snažila zkontaktovat. ale nové nabídky stále chodí a to s odkazem na kontakt kontakt@latka.cz.
Tak nevím, zda je to výsměch zákazníkům z ČR, když uvádí kontakt, který vlastně nefunguje aneb:
"Vazeny zakazniku,
dekujeme za Vas Email.
Zakaznicky servis bohuzel neni v ceskem jazyce dostupny."
@Sarka B. díky moc. no, já čekám už více jak 2 dny a pořád nic 🙁
ten slevový kupon byl ještě předtím, než se se je snažila zkontaktovat. ale nové nabídky stále chodí a to s odkazem na kontakt kontakt@latka.cz.
Tak nevím, zda je to výsměch zákazníkům z ČR, když uvádí kontakt, který vlastně nefunguje aneb:
"Vazeny zakazniku,
dekujeme za Vas Email.
Zakaznicky servis bohuzel neni v ceskem jazyce dostupny."