Please or Registrovat to create posts and topics.

Overlock

PreviousPage 2 of 2

Dobrý den,

potřebovala bych poradit s výběrem overlocku. Jsem úplný začátečník a zjistila jsem, že bez overlocku to asi nepůjde a asi se mi nechce trávit čas štelováním, tak se dívám na Baby Lock Victory. A nejsem si jista, jestli to není na začátečníka "moc" a nejdu se sbíječkou na mouchu. Raději bych šila než si hrála na mechanika, ale jako začátečník bych chtěla něco, co mi chyby odpustí.

Děkuji

Viktorie

Myslím, že s tímto overlockem určitě nešlápnete vedle. Sama jsem si, po asi deseti letech s Janome, tenhle ten koupila loni na jaře a jsem maximálně spokojená. To vzduchové navlékání je pecka, sice jsem nikdy neměla problémy ani s normálním navlékáním, ale tohle je fakt zábavné a úplně jednoduché. A žádné štelování. Všechno si to dělá samo automaticky, já jen zapnu a šiju. Fakt můžu vřele doporučit.

Mám předchůdce Babylock Imagine a jsem maximálně spokojená. Žádné složité navlékání nití a nastavování stroje, prostě zasednete a šijete. K Vašemu dotazu,  zda to není pro začátečníka zbytečně vytuněný stroj,  si myslím, že když má i začátečník lepší stroj, tak mu půjde šití lépe od ruky a bude ho i víc bavit a snadněji se posune od začátečníka k pokročilému. Takže pokud vás vyloženě netrápí vyšší investice, vybrala jste si podle mě správně.